1 500 Kč more for a free shipping

Articles

We are sorry, our articles are currently only available in czech language.

Rozhovor s Tomášem Fialou

Dalším bojovníkem Kolosea, kterého bychom ti rádi představili, je Tomáš Fiala alias Fidži97. Tomáš začal před 5 lety s boxem, pak ale uviděl pár videí ze zápasů v kleci a to rozhodlo – přesedlal na MMA a vydrželo mu to dodnes. Zajímá tě, co všechno se skrývá za modřinami a hodinami tréninku? Přečti si krátký rozhovor s Tomem na našem blogu.

More

Rozhovor s Jakubem Hostinským

Dalším členem Koloseum týmu je Jakub Hostinský. Dostal se k nám přes tréninky kickboxu a boxu, dnes už u nás ale především cvičí. I když se momentálně na žádný zápas nechystá, neustále na sobě maká, aby byl v kondici, kdyby se naskytla příležitost jít do ringu. Má za sebou 2 vítězství na plzeňském Dni rváčů a spoustu dalších umístění na bědně. Zajímá tě jeho cesta? Přečti si o ní víc na našem blogu.

Rozhovor s Honzou Kalašem

Dámy a pánové, seznamte se s Honzou Kalašem. Honza je v našem týmu od úplného začátku, kdy před 10 lety vzniklo první Koloseum sportovní centrum. Věnuje se kickboxu, boxu a řecko-římskému zápasu. Je bojovník tělem i duší a náleží mu tedy právoplatné místo v aréně Kolosea. Přečti si víc o Honzovi v krátkém rozhovoru na našem blogu.

Rozhovor s Vaškem Pejsarem

Zajímá tě, jak se Vašek dostal k profesionálnímu boxu a co ho na jeho cestě motivuje? To a mnoho dalšího se dozvíš v našem rozhovoru!

4 fáze tvého plánu, jak zformovat postavu

Jak se liší trénink první měsíc a po půl roce? Hlavně se nesnaž strhnout během prvních tréninků. Co jsi odkládal měsíce a roky, půjde postupně. Odměnou ti bude nejen silné zdraví, sílící motivace a to nejlepší tělo, jaké jsi kdy měl.

Pitný režim a trénink: Kolik, kdy a co pít?

Čím intenzivnější cvičení, tím více tekutin potřebuješ – a to jak před výkonem, během něj i po něm. Nikdy ale nečekej na pocit žízně, ta už totiž ukazuje na dehydrataci. Jak má vypadat správný pitný režim při sportu?

Svalová horečka – jak se před ní chránit?

Potréninková svalová bolest neboli svalová horečka je častý jev. Jediným způsobem, jak se jí stoprocentně vyhnout, je přestat cvičit anebo cvičit tak lehce, že se nedostaví výsledky. Někdy se může stát, že svalová horečka bude tak palčivá, že vám neumožní vůbec cvičit. Naštěstí existuje několik způsobů, jak horečku zmírnit.

Regenerační výživa: Tři pomocníci, kteří tě připraví znovu na start

Správné živiny, ve správný čas a ve správném množství - to rozhoduje o tom, jak rychle se bude regenerovat tvoje svalová hmota. Výživa je zkrátka základem potréninkové regenerace – slouží jako „materiál“.