Ještě 1 500 Kč a dopravu máš ZDARMA

Články

Chceš cvičit efektivněji? Není to o tom si jen tak sáhnout na dno. Je důležité vědět, jak na to. Přečti si naše tipy, jak zacházet s doplňky a se svým tělem. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

SERIÁL: A-AKG připraví svaly na maximum

Arginin-alfa-ketoglutarát zlepšuje prokrvení a výživu svalů. Podporuje tvorbu a obnovu svalových bílkovin, takže má tzv. anabolický efekt.

Více

SERIÁL: BCAA, aminokyseliny, které vaše svaly potřebují

Aminokyseliny jsou základní stavební kameny bílkovin a po vodě jsou druhou největší složkou svalů. Mezi esenciální aminokyseliny, které si tělo nedokáže samo vytvořit, ale musí být do těla dodány, patří i trojice aminokyselin...

SERIÁL: Tyrosin - Aktivní štítná žláza a kila dole

Tyrosin pomáhá zhubnout a aktivovat endorfiny, vyvolávající pocity štěstí. Podporuje tvorbu hormonů štítné žlázy. Přečtěte si, jak pomůže vám.

SERIÁL: Beta-alanin pro výdrž proti únavě a svalové horečce

Beta-alanin není hlavním stavebním kamenem svalových vláken, zato významně podporuje jejich sílu. Také oddaluje únavu a pomáhá předcházet svalové horečce.

SERIÁL: Citrulin malát regeneruje a zlepšuje potenci

Citrulin malát odbourává únavu, regeneruje svaly, pomáhá zlepšit průtok krve v těle. V čem ji najdete kromě melounu?

SERIÁL: Kofein, nabuzení tréninku nejen z kávy

Kofein podporuje spalování tuků, oddaluje únavu a má povzbuzující účinky. Užívejte ho před cvičením a doplňte ho dostatkem vody.

SERIÁL: Kreatin monohydrát pro regeneraci a větší svaly

Monohydrát kreatinu výrazně regeneruje svaly a také umožní ve silovém tréninku více opakování se stejnou váhou. Snižuje také poškození svalových vláken po intenzivním cvičení.

SERIÁL: Když maso nestačí. L-karnitin na spalování a rychlý metabolismus

L-karnitin dodává svalům energii a podporuje hubnutí. Nejvíce ho ocení sportovci-vegetariáni a vegani - ti pocítí velmi pozitivní účinky, když přidají karnitin do své stravy.