Ještě 1 500 Kč a dopravu máš ZDARMA

Články

Chceš cvičit efektivněji? Není to o tom si jen tak sáhnout na dno. Je důležité vědět, jak na to. Přečti si naše tipy, jak zacházet s doplňky a se svým tělem. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Rozhovor s Tomášem Fialou

Dalším bojovníkem Kolosea, kterého bychom ti rádi představili, je Tomáš Fiala alias Fidži97. Tomáš začal před 5 lety s boxem, pak ale uviděl pár videí ze zápasů v kleci a to rozhodlo – přesedlal na MMA a vydrželo mu to dodnes. Zajímá tě, co všechno se skrývá za modřinami a hodinami tréninku? Přečti si krátký rozhovor s Tomem na našem blogu.

Více

Rozhovor s Jakubem Hostinským

Dalším členem Koloseum týmu je Jakub Hostinský. Dostal se k nám přes tréninky kickboxu a boxu, dnes už u nás ale především cvičí. I když se momentálně na žádný zápas nechystá, neustále na sobě maká, aby byl v kondici, kdyby se naskytla příležitost jít do ringu. Má za sebou 2 vítězství na plzeňském Dni rváčů a spoustu dalších umístění na bědně. Zajímá tě jeho cesta? Přečti si o ní víc na našem blogu.

Rozhovor s Honzou Kalašem

Dámy a pánové, seznamte se s Honzou Kalašem. Honza je v našem týmu od úplného začátku, kdy před 10 lety vzniklo první Koloseum sportovní centrum. Věnuje se kickboxu, boxu a řecko-římskému zápasu. Je bojovník tělem i duší a náleží mu tedy právoplatné místo v aréně Kolosea. Přečti si víc o Honzovi v krátkém rozhovoru na našem blogu.

Rozhovor s Vaškem Pejsarem

Zajímá tě, jak se Vašek dostal k profesionálnímu boxu a co ho na jeho cestě motivuje? To a mnoho dalšího se dozvíš v našem rozhovoru!

4 fáze tvého plánu, jak zformovat postavu

Jak se liší trénink první měsíc a po půl roce? Hlavně se nesnaž strhnout během prvních tréninků. Co jsi odkládal měsíce a roky, půjde postupně. Odměnou ti bude nejen silné zdraví, sílící motivace a to nejlepší tělo, jaké jsi kdy měl.

Pitný režim a trénink: Kolik, kdy a co pít?

Čím intenzivnější cvičení, tím více tekutin potřebuješ – a to jak před výkonem, během něj i po něm. Nikdy ale nečekej na pocit žízně, ta už totiž ukazuje na dehydrataci. Jak má vypadat správný pitný režim při sportu?

Svalová horečka – jak se před ní chránit?

Upřímně - neobejdeš se bez ní. Jediný způsob, jak se 100% vyhnout svalové horečce, je přestat cvičit nebo cvičit tak lehce, že se nedostaví výsledky. A to nechceš! Naštěstí existuje několik způsobů, jak horečku zmírnit a také jí přednácházet. Znáš je?

Regenerační výživa: Tři pomocníci, kteří tě připraví znovu na start

Správné živiny, ve správný čas a ve správném množství - to rozhoduje o tom, jak rychle se bude regenerovat tvoje svalová hmota. Výživa je zkrátka základem potréninkové regenerace. Jaký materiál potřebuješ?