Ještě 1 500 Kč a dopravu máš ZDARMA

Články

Chceš cvičit efektivněji? Není to o tom si jen tak sáhnout na dno. Je důležité vědět, jak na to. Přečti si naše tipy, jak zacházet s doplňky a se svým tělem. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Pevnostní město Josefov přivítá již potřetí závod GLADIATOR RACE

První víkend v září se stává již tradičním termínem pro konání extrémního překážkového závodu Inov-8 GLADIATOR RACE ve východočeském pevnostním městě Josefov.

Více

4 fáze tvého plánu, jak zformovat postavu

Jak se liší trénink první měsíc a po půl roce? Hlavně se nesnaž strhnout během prvních tréninků. Co jsi odkládal měsíce a roky, půjde postupně. Odměnou ti bude nejen silné zdraví, sílící motivace a to nejlepší tělo, jaké jsi kdy měl.

Pitný režim a trénink: Kolik, kdy a co pít?

Čím intenzivnější cvičení, tím více tekutin potřebuješ – a to jak před výkonem, během něj i po něm. Nikdy ale nečekej na pocit žízně, ta už totiž ukazuje na dehydrataci. Jak má vypadat správný pitný režim při sportu?

Svalová horečka – jak se před ní chránit?

Upřímně - neobejdeš se bez ní. Jediný způsob, jak se 100% vyhnout svalové horečce, je přestat cvičit nebo cvičit tak lehce, že se nedostaví výsledky. A to nechceš! Naštěstí existuje několik způsobů, jak horečku zmírnit a také jí přednácházet. Znáš je?

Regenerační výživa: Tři pomocníci, kteří tě připraví znovu na start

Správné živiny, ve správný čas a ve správném množství - to rozhoduje o tom, jak rychle se bude regenerovat tvoje svalová hmota. Výživa je zkrátka základem potréninkové regenerace. Jaký materiál potřebuješ?

Trénovat i odpočívat: Proč vaší kondici pomohou pauzy?

Co ti zaručí dobrou regeneraci? Výživa a hlavně pravidelné tréninky. Vždycky je pro tvé tělo lepší cvičit s mírnější intenzitou, ale pravidelně, než se jednou za čas totálně „zruinovat“. Rozlišuj také kardio a posilování a střídej je během týdne.

VIDEO: Jak na TRX trénink na všechny svalové partie

Kompletní sestava TRX, kterou zvládneš doma. Videa ti ukážou, jak správně cvičit, posílit horní polovinu těla a spálit kalorie.

Jak na angličáky: Cviky, které pomohou k větší kondici a síle

Jak správně cvičit angličáky (anglicky burpees) a využít je při spalování tuků. Čti a hlavně je zkus! Za výsledky nám poděkuješ.

11 skvělých účinků L-karnitinu. Zrychluje hubnutí a pomáhá s neplodností

L-karnitin ti pomůže se spalováním tuku a nabírání svalové hmoty. Jaké jsou další jeho účinky?

Beta alanin, pomocník pro intenzivní tréninky

Beta-alanin tlumí nebo oddálí únavu během intenzivního cvičení. Čím více ho užíváš, tím více a déle vydržíš. Má ale ještě další účinky.